Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Marjo Schoor - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Marjo Schoor - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

26 Juli 2017 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Oké... Ik had hier een verhaal van 3 dagen geschreven, maar de site heeft het helaas niet opgeslagen :( :(
Heel veel werk voor niets en zonde van de tijd!! De site werkt sowieso niet zo soepel. En ik was al blij dat ik bijna 'bij' was.
Andere keer weer verder....

  • 27 Juli 2017 - 21:26

    Leo Rijsdijk:

    Het klopt dat er soms weinig over jullie reis er op staat maar de laatste dagen wel wat foto's gezien en dan weet je ook waar jullie zitten ( veel in etens tentjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjo

Normaliter ga ik met mijn gezin (man en drie kinderen) kamperen in Europa, bij voorkeur in Frankrijk. Ik ben dus echt geen wereldreiziger en heb maar een paar keer in mijn leven gevlogen. Ik geef ook de voorkeur aan een autovakantie omdat je dan mee kunt nemen wat je wilt en kunt stoppen waar je wilt. Maar in de zomer van 2017 gaan we voor het eerst op een vliegvakantie en meteen maar naar Amerika; om daar vier weken rond te trekken!

Actief sinds 14 Juli 2017
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 6079

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 13 Augustus 2017

Zomervakantie 2017: Amerika!

Landen bezocht: