De ochtend van vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjo Schoor - WaarBenJij.nu De ochtend van vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjo Schoor - WaarBenJij.nu

De ochtend van vertrek

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

17 Juli 2017 | Nederland, Amsterdam

En toen werd het zaterdag... het ging nu echt gebeuren!! De vakantie waar Karlijn vanaf dat het geboekt was, elke dag voor aftelde. Het was nog steeds onwerkelijk; tot nu toe hadden we elke zomer gekampeerd in Europa, de auto volgestouwd met alles wat we nodig dachten te hebben en nu moesten we veel kritischer zijn met wat we meenamen. Gelukkig hoefden we niet vroeg op Schiphol te zijn dus konden we 's ochtends de laatste spullen inpakken. (Had ik toen nog maar even aan Vlugge Japie's gedacht, dan hadden we de eerste ochtend in New York iets te eten bij de thee.)
Maar het was gelukt, zelfs mijn koffer viel netjes binnen de toegestane 23 kg. Helaas was het niet gelukt om online in te checken, onlangs urenlange verwoede pogingen!
Maar goed, alles zat in de auto - behalve Mark's jas, maar daar kwam hij gelukkig achter voordat we Bleiswijk uit waren - we reden op tijd weg en waren keurig op tijd op Schiphol. En daar konden we, hoe relaxed, de auto voor de vetrekhal achterlaten; lang leve valet parking! (bij zo'n dure reis, kon dat er ook nog wel bij ;-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjo

Normaliter ga ik met mijn gezin (man en drie kinderen) kamperen in Europa, bij voorkeur in Frankrijk. Ik ben dus echt geen wereldreiziger en heb maar een paar keer in mijn leven gevlogen. Ik geef ook de voorkeur aan een autovakantie omdat je dan mee kunt nemen wat je wilt en kunt stoppen waar je wilt. Maar in de zomer van 2017 gaan we voor het eerst op een vliegvakantie en meteen maar naar Amerika; om daar vier weken rond te trekken!

Actief sinds 14 Juli 2017
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 6078

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 13 Augustus 2017

Zomervakantie 2017: Amerika!

Landen bezocht: