Al ruim een week in The States!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marjo Schoor - WaarBenJij.nu Al ruim een week in The States!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marjo Schoor - WaarBenJij.nu

Al ruim een week in The States!!

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn al meer dan een week in Amerika en inmiddels alweer 5 dagen aan het rondtrekken. En wat een mooie dingen hebben we al gezien! En dan te bedenken dat dit pas het begin is!!
Helaas is er door het vele reizen en dingen bekijken niet veel tijd om verslag te doen en daarbij hebben we niet overal (goede) wifi.
Maar hier dan toch een verslag van de laatste dagen.

Woensdag 19 juli. New York zit erop. Met de taxi gaan we naar JFK Airport voor de vlucht via Charlotte naar Los Angeles. Het eerste deel van de reis gaat goed. Maar in Charlotte moeten we lang op ons vliegtuig wachten en vertrekken we dik een uur later. Omdat het best een lange vlucht is en rond etenstijd, hebben we ons verheugd op een maaltijd. Maar helaas, dat is niet inbegrepen! En ook geen film en muziek. Gelukkig hadden we in het eerste vliegtuig een zak met snacks en koekjes gekregen van een aardige stewardess, hadden we nog iets te snacken!
Aangekomen in Los Angeles kunnen we meteen in de shuttlebus naar het autoverhuurbedrijf. De formaliteiten kosten veel tijd, maar daarna mogen we een mooie grote auto uitzoeken. Het wordt een grote witte Chevrolet waar al onze koffers precies in passen.
Met ons vervoermiddel voor de komende 3 weken rijden we naar ons hotel. Wat zijn de kamers een verademing na het appartement in New York. Het is inmiddels tegen 10 uur in de avond en iedereen heeft honger. Gelukkig is in de Amerikaanse steden eten nooit ver weg. En aan de overkant van de straat vinden we een (afhaal) Mexicaan. Met onze maaltijd verschansen we ons in de hotelkamer. Smaakvol is anders, maar onze magen zijn gevuld!
Wederom slapen met een loeiende airco, want het is in LA nog warmer dan in NY.

• 25 Juli 2017 - 16:33

Leo Rijsdijk:

Zat er al naar uit te kijken naar een nieuw verslag over jullie reis en ik zie dat jullie aardig wat meemaken.
    Maar daar tegen over heb je toch aardig wat te zien , nog veel leuke dagen daar.

Marjo

Normaliter ga ik met mijn gezin (man en drie kinderen) kamperen in Europa, bij voorkeur in Frankrijk. Ik ben dus echt geen wereldreiziger en heb maar een paar keer in mijn leven gevlogen. Ik geef ook de voorkeur aan een autovakantie omdat je dan mee kunt nemen wat je wilt en kunt stoppen waar je wilt. Maar in de zomer van 2017 gaan we voor het eerst op een vliegvakantie en meteen maar naar Amerika; om daar vier weken rond te trekken!

Actief sinds 14 Juli 2017