Nog één dag.... - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Marjo Schoor - WaarBenJij.nu Nog één dag.... - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Marjo Schoor - WaarBenJij.nu

Nog één dag....

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

14 Juli 2017 | Nederland, Bleiswijk

De laatste dag voor de vakantie. Morgen gaat het gebeuren... vanaf Schiphol vliegen we via Dublin naar New York!!
De afgelopen dagen stonden in het teken van 'nog gauw wat dingen aanschaffen'. Wilden we in eerste instantie op reis met de koffers en tassen die we al hadden, inmiddels heeft iedereen een fonkelnieuwe superdeluxe koffer of tas gekregen! Mark heeft een nieuwe, veel lichtere, camera gekocht en voor mij een verrekijker. Voor zichzelf nog kleding (doet hij altijd vlak voor de vakantie) en zelf heb ik gisteravond nog wat wandelschoenen 'aangeklikt' in de hoop dat het wat is. Leve het internet!!

Vandaag is iedereen is op zijn manier druk bezig; Karlijn maakt haar kamer 'prettig terugkomen-proof', Maarten moet nog naar de kapper, Mark gaat zijn nieuwe bril ophalen en de bestelde dollars, Niels heeft bijna al zijn kleren al klaar liggen en ik... ik weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen, dus ik doe alles door elkaar!

  • 14 Juli 2017 - 13:45

    Jaap En Natasja:

    Wij wensen jullie een supermooie reis met veel onvergetelijke momenten. Leuk dat we jullie kunnen volgen. Geniet ervan!

  • 14 Juli 2017 - 15:49

    Leo Rijsdijk:

    Ik wens jullie een fijne vakantie toe en een goede vlucht er naar toe .
    En met z'n allen weer gezond terug.
    Met veel foto's en mooie dingen gezien te hebben .

  • 14 Juli 2017 - 23:46

    Theo&Rianne:

    Heel veel plezier, we vinden het leuk dat we jullie kunnen volgen.


  • 14 Juli 2017 - 23:46

    Theo&Rianne:

    Heel veel plezier, we vinden het leuk dat we jullie kunnen volgen.


  • 14 Juli 2017 - 23:46

    Theo&Rianne:

    Heel veel plezier, we vinden het leuk dat we jullie kunnen volgen.


  • 15 Juli 2017 - 20:50

    Birgit:

    Heel veel plezier xx

  • 16 Juli 2017 - 07:56

    Sandy:

    Wat gaaf!!! We wensen jullie heel veel plezier en een ontzettend leuke tijd samen. Geniet ervan

  • 16 Juli 2017 - 12:23

    Chantal:

    Ga je volgen wereld reizigster!!

  • 16 Juli 2017 - 18:54

    Karin:

    Wat een mooie reis zal het worden! We gaan jullie volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjo

Normaliter ga ik met mijn gezin (man en drie kinderen) kamperen in Europa, bij voorkeur in Frankrijk. Ik ben dus echt geen wereldreiziger en heb maar een paar keer in mijn leven gevlogen. Ik geef ook de voorkeur aan een autovakantie omdat je dan mee kunt nemen wat je wilt en kunt stoppen waar je wilt. Maar in de zomer van 2017 gaan we voor het eerst op een vliegvakantie en meteen maar naar Amerika; om daar vier weken rond te trekken!

Actief sinds 14 Juli 2017
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 6105

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 13 Augustus 2017

Zomervakantie 2017: Amerika!

Landen bezocht: