Zomervakantie 2017: Amerika! - Reisverslagen van Marjo van der Schoor - WaarBenJij.nu Zomervakantie 2017: Amerika! - Reisverslagen van Marjo van der Schoor - WaarBenJij.nu

Zomervakantie 2017: Amerika!

Met het hele gezin 4 weken naar Amerika. Eerst een paar dagen New York en daarna een rondreis vanaf Los Angeles; door diverse parken naar Las Vegas, nog meer parken, dan naar San Francisco en daar vandaan langs de kust naar beneden om weer te eindigen bij Los Angeles.

29 Juli 2017

Bryce Cayon - Zion - Las Vegas

Bryce Canyon

Page - Lake Powell

29 Juli 2017

Monument Valley

Grand Canyon
Marjo

Normaliter ga ik met mijn gezin (man en drie kinderen) kamperen in Europa, bij voorkeur in Frankrijk. Ik ben dus echt geen wereldreiziger en heb maar een paar keer in mijn leven gevlogen. Ik geef ook de voorkeur aan een autovakantie omdat je dan mee kunt nemen wat je wilt en kunt stoppen waar je wilt. Maar in de zomer van 2017 gaan we voor het eerst op een vliegvakantie en meteen maar naar Amerika; om daar vier weken rond te trekken!